Poradna lékaře

Děkujeme za Váš zájem o odbornou poradnu.
Svůj dotaz můžete položit prostřednictvím formuláře na stránkách ulekare.cz, kde Vaše dotazy zodpoví zkušení lékaři.

Nalezeno 573 záznamů z celkového počtu 573, zobrazeny 381. - 385.

71  72  73  74  75  76  [ 77 ]  78  79  80  81

Dobrý den, je mi 15 let a mám vrozenou insuficienci a stenózu mitrální chlopně. Je možné, abych daroval krev ? A je možné, aby daroval krev člověk s biologickou chlopní ? Děkuji za odpověď a doufám, že jsem nenapsal nesmysl v mé diagnóze. A omlouvám se, pokud odpověď na moji je již na tomto serveru.
Dobrý den , pokud vím tak nic nebrání v tom, aby jste daroval, krev nyní. Přesto než budete darovat krev projdete sérií vyšetření. Pokud lékař transfuzní stanice shledá, že darování nic nebrání, nestojí vám nic v cestě. Po implantaci biologické chlopně, bych v tom viděla určité riziko. Bude také záležet na tom jaké léky pacient po operaci užívá. Pacient s biologickou chlopní musí minimalizovat riziko jakékoliv možné infekce. MUDr. Kateřina Plocová
Dobrý den,maminka prodělala operaci bajpasu,po třech týdnech lí zjistil obvodní lěkař že je chudokrevná a předepsal jí železo,je to v pořádku?Děkuji
Dobrý den, operace je pro organismus velmi zatěžující výkon. Předepsáním železa obvodní lékař podpoří krvetvorbu. Po doplnění chybějících krvinek pacientka posílí a bude lépe rehabilitovat. MUDr. Kateřina Plocová
Dobrý den , vzhledem k tomu, že neznám případ pacienta nemohu vám na vaši otázku odpovědět. Prosím obraťte se na kolegy, kteří se o něj starají, jistě vám rádi vše podrobně vysvětlí. MUDr. Kateřina Plocová
Dobrý den, v letošním roce mám potíže s dýcháním při rychlé chůzi do kopce a hlavně při jízdě na kole do strmého kopce. Jsou tyto potíže způsobeny začínající alergií nebo nebo jejich příčinou je srdce? Děkuji za odpověď.
Dobrý den , bohužel takto nemohu odhalit zda-li jde o počínající obtíže se srdcem. Příčin vašich obtíží může být mnoho. Navštivte vašeho ošetřujícího lékaře, který provede komplexnější vyšetření včetně EKG a bude vám jistě schopen odpovědět o co se s určitostí nejedná. MUDr. Kateřina Plocová
Zdravím, rád bych věděl, zda Trombex 75 mg je stejně kvalitní, jako Plavix a zda ho může ted plně nahradit. Děkuji.
Dobrý den, ano, Trombex a Plavix obsahují totožnou léčivou látku. Můžete jej Trombexem nahradit. MUDr. Kateřina Plocová

PORADNA

Dotaz:

Dobrý večer.Mám dotaz.

Odpověď:

...

Vstup do PORADNY

VIDEO

Koronární bypass

Cílem operace je zajistit dostatečný přísun krve pro srdeční sval, zlepšit tak jeho funkci a snížit riziko náhlé smrti (infarktu myokardu).

Koronární bypass

Zobrazit VIDEO ARCHIV